Науково-практичний онлайн-семінар «Перебіг контрольно-узагальнювального етапу дослідно-експериментальної роботи Лисичанського багатопрофільного ліцею»

Екатерина Новини Переглядiв 96

21 травня 2020 року відбувся науково-практичний онлайн-семінар «Перебіг контрольно-узагальнювального етапу дослідно-експериментальної роботи Лисичанського багатопрофільного ліцею».

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2020 рік 21 травня 2020 року відбувся науково-практичний онлайн-семінар «Перебіг контрольно-узагальнювального етапу дослідно-експериментальної роботи Лисичанського багатопрофільного ліцею Лисичанської міської ради Луганської області за темою “Формування громадянськості як інтегрованої якості особистості ліцеїста”».

У заході взяли участь: Олена Короткова, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання, Ірина Хайло, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання; Валентина Мартинова, методист кафедри педагогіки та психології, відповідальна за роботу з експериментальними закладами освіти Луганської області; Наталія Бутенко, директор Лисичанського багатопрофільного ліцею; Наталія Плутенко, заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею; Ольга Дунаєва, заступник директора з науково-методичної роботи ліцею; Наталія Пєтухова, заступник директора з виховної роботи ліцею та Сніжана Хрущова, психолог ліцею.

Метою четвертого (контрольно-узагальнювального) етапу експерименту, який проводився з травня 2019 року, було відслідковування результатів роботи вчителів закладу за різними показниками й надання належної оцінки діяльності педагогічного колективу з проблематики формування громадянськості як інтегрованої якості особистості. Коригування створеної інноваційної моделі формування громадянськості відбулось у грудні 2019 року. Діагностичне дослідження підтвердило ефективність впровадженої моделі формування громадянської компетентності ліцеїстів. Проєктна діяльність сприяла поширенню досвіду роботи ліцею щодо ефективного впровадження експерименту в шкільну практику та підвищенню професійного рівня педагогічних працівників.

За підсумками семінару учасники визначили основні аспекти п’ятого (коригувального) етапу дослідно-експериментальної діяльності, наголосили на необхідності впровадження в дослідження ефективного діагностичного інструментарію щодо підбиття підсумків експерименту та можливостях використання його результатів у подальшій роботі закладу освіти.


Залишити коментар

© Лисичанський багатопрофільний ліцей, 2011-2020
 by tux